vrijdag 30 september 2016

Terug naar de kust.

Uiteraard, heerlijk geslapen! Wat een superbed met maar liefst 3 matrassen. Wij zijn allebei 1.72m dus het was duiken dat hoge bed in. 


We staan om 7.30u op en tot ons verdriet regent het. 


We gaan lekker ontbijten in the Lakehouse, het restaurant van the Island Inn. Een uitgebreid top ontbijt. Alle broodjes, croissants, pecanbroodjes, deense broodjes, donuts etc etc zijn vers en warm. Er is verder nog joghurt, verse fruitsalade en koffie, thee en sap. De eetzaal heeft ook zeezicht. Heerlijk uitzicht bij het ontbijt. Alle gevonden en bijzondere of mooie schelpen zijn allemaal te bezichtigen in the Lakehouse. 



Om 10u gaan we uitchecken omdat het er echt niet naar uitziet dat het snel stopt met regenen, helaas. 


Via de brug rijden we naar de Sanibel outlets waar we rondlopen en ik bij Bath & Bodyworks mijn coupon voor een gratis artikel naar keuze bij aankoop van $10, gebruik. 






Op weg naar Bonita Springs valt mijn oog voor de zoveelste keer op een Winds winkel en nu wil ik die zaak wel eens van binnen zien. Het is een zaakje vergelijkbaar met Bargain World, heb ik dus helemaal niks te zoeken.

We rijden door naar Barnes & Noble waar Ronald een boek had besteld over de baseball legende Vin Scully, die kort geleden met pensioen is gegaan op 90 jarige leeftijd. Helaas is het boek er nog steeds niet. Via the Book depository bestel ik het online en wordt het nu gratis thuisbezorgd. Ook goed. We gaan ook nog even naar Hobby Lobby voor wat leuke borden voor in huis of op het dakterras. 
Het is al volop kerst hier!





Ik slaag bij een de Publix eindelijk voor crackers voor een collega.


 
Ik vind nog een bijzonder aantrekkelijk potje pindakaas:


Hierna rijden we naar het Trianon. 
Op onze moterkap hebben we een lifter:




Ronald gaat bij ons hotel nog even zwemmen en ik houd me een uurtje bezig met de social media en kijk 2 afleveringen van Friends. 


We dineren wederom zeer eenvoudig en toch zeer smakelijk met een soepje en doen nog een wandelingetje door de buurt. Als we terugkomen bij het hotel om 21.15u gaat de jeugd net opgedoft uit. Ik voel me opeens erg oud. 



4 opmerkingen:

  1. Jullie hebben echt elke minuut van de dag goed besteed
    Ja dat word uitrusten op het werk
    Geniet nog verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, wat een heerlijke dag, desondanks dat het regende. Wat lijkt het me toch heerlijk om daar in die buurt te verblijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, een geweldige afsluiter!
    Heerlijk hoor al dat shoppen en ik hoor weer heel wat leuke winkels voorbij komen, mijn dank daarvoor :)

    BeantwoordenVerwijderen